Последователи

неделя, 3 февруари 2013 г.

Блог годинка

Ето, че неусетно за мен се изтърколи една година, откакто създадох моето блог местенце,където да показвам това с което се занимавам. Имах много вдъхновителки, от които черпех идеи. Предполагам че хората, които са надниквали в моето местенце са наясно, че не съм многословна затова директно ще премина към същността на днешната ми публикация.
По случай блог годинката ми искам да спретна малка игра,в която може да се включат всички желаещи, само трябва да изпълните следните условия:
1. Станете последовател на блога ми.
2. Ако желаете харесайте страничката ми http://www.facebook.com/DomashnaRabotilnica
3. Направете ми картичка по ваш избор и я качете в полето по-долу.
4. Срока за участие е до 28.02.2013г
Слагам снимка на една част от наградата, само колкото за гъдел, както се казва :))) При желание от страна на победителя ще се радвам да ми подари картичката си :)


11 коментара:

  1. Честита блогогодинка!Много вдъхновение и свободно време за любимото хоби ти пожелаваме!

    ОтговорИзтриване
  2. Честита блог годинка! Още много години забавление, усмивки и много творческо вдъхновение!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  3. Честита блогогодинка!Желая ти вдъхновението винаги да е с теб,за да твориш и да ни радваш с красотите си!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви за милите пожелания момичета :)))))))))

    ОтговорИзтриване
  5. Честита блого-годинка. Още много вдъхновение и свободно време! Ще се включа с удоволствие, дано ми стигне времето...

    ОтговорИзтриване
  6. Честита блого-годинка! Бъди здрава, бъди усмихната и вдъхновена. Нека музата на вдъхновението не те напуска и да ти помага да пълниш това местенце с още по-красиви нещица. Гуш

    ОтговорИзтриване
  7. Честита годинка и от мен!Много ти е хубаво местенцето!С удоволдствие ще надничам всеки път!

    ОтговорИзтриване
  8. Честита блогогодинка! Бъди здрава,щастлива,вдъхновена и продължавай да твориш красоти:)))

    ОтговорИзтриване
  9. Сонче, честито и от мен! Здраве, късмет, щастие, много творческо вдъхновение и сбъднати мечти. :)

    ОтговорИзтриване